2013. január 13., vasárnap

7.rész

 Sziasztok!
Meghoztam a 7.részt, remélem tetszeni fog. :)
Puszi.

Aleja nem volt egyedül. Pedig elmondtam neki...

- Á, Sziasztok. Aleja azt hittem egyedül vagy.
- Amint látod nem. Itt van a barátom.
- Azt hiszem mi még nem ismerjük egymást. Karim Benzema vagyok.
- Victoria Martinez. - nyújtottam neki kezet.
- Te vagy a Barca új edzője igaz?
- Igen.
- Akkor most nekünk utálnunk kellene egymást? - mosolygott.
- Hát ha, Alejandrával tisztességesek a szándékaid akkor nem kell.
- Na akkor most kettesben hagylak titeket.
- Semmi szükség rá, épp indulni készültem. Szia kincsem, Victoria örülök, hogy megismerhettelek.
-Én is örülök.

Miután Karim hazament, kettesbe maradtunk Alejandrával. Most jött el az ideje, hogy leüljünk és megbeszéljük a dolgokat.

- Aleja drágám. Miért csinálod ezt?
- Hogy miért? Elegem van abból, hogy összetörik a szívem. Én ezt nem akarom.
- Jajj drágám. Sajnos ezért szörnyű az élet. Meg kell találnod a megfelelő partnert.
- Csak tudod én szerettem Bartrát, de ő csak kihasznált. - kezdett el zokogni.
- Sajnálom drágám. De ha Karimot nem, szereted még most mondd el neki, mert utána te is összetöröd az ő szívét és neki is olyan rossz lesz, mint neked volt.
- Igazad van, köszönök mindent. - ölelt át Aleja.
- Remélem most már minden a régi lesz.
- Igyekszem. Holnap nem mehetek veled az edzésre?
- Ki fogod bírni, hogy újra látod?
- Már túltettem magam rajta. Sanchezzel meg nem árt kibékülnöm, ha hosszútávra tervezel vele.
- Ez az én kishúgom. Szeretlek Alejandra.
- Én is szeretlek Vicky.
- Holnap nincs kedved velem és Jessivel jönni vásárolni?
- Ki az a Jessi?
- Másodedző a csapatnál. Az új barátnőm, biztos vagyok benne, hogy te is imádni fogod.
- Szívesen veletek tartok.
- Oké, akkor edzésre velem jössz és utána indulunk. - mosolyogtam már a "régi" kishúgomra.

Másnap a reggeli edzés gyorsan eltelt, már javában a hétvégi Real Madrid elleni találkozóra készültünk. Ez lesz az első el classicóm. A szuperkupa döntő. Mindenki fegyelmezetten koncentrált az edzésre, láttam bennük a küzdésvágyat. Edzés után pedig vásárolni mentünk Jessivel és Alejával. Jól sejtettem Aleja rögtön megszerette Jessit, jól kijöttek egymással, aminek nagyon örültem. Sok óra vásárlás után, sikerült megfelelő ruhát találnunk a bulira. A nagy vásárlás után hármasban egy ebéd mellett nagyon jól elbeszélgettünk. Aleját hazavittem, majd Jessivel visszaindultunk a délutáni edzésre. Az edzés megint nagy fegyelemmel, bár annál gyorsabban telik el. Gyorsan összepakolok és már indulok is haza ezután a fárasztó nap után.
Másnap fél 11-kor a telefonom csörgésére ébredek.

- Halo.
- Szia Vicky. Hol vagy?
- Szia Cesc. Mennyi az idő?
- Fél 11.
- Basszus, most ébredtem. Kezdjétek el az edzést, rohanok.
- Oké, puszi. - bontotta a vonalat.

-Ez is csak az én formám lehet, hogy elkések. Ráadásul lehetetlen, hogy gyorsan elkészüljek, de most muszáj lesz.
Gyorsan magamra kaptam egy cicanadrágot és egy szürke toppot majd rohantam a fürdőszobába. Miután mindennel végeztem rekordidő (10 perc) alatt, már a lépcsőn futottam lefelé ahol felvettem egy sportcipőt és már indultam is a kocsihoz.



















Az úton nem volt nagy forgalom, így 10:55-kor már az edzőközpontba sétáltam. Gyorsan köszöntem a recepciósnak és rohantam a pálya felé, ahol nagy meglepetésemre még senki nem volt. Gyorsan lepakoltam, majd a fiúk is kezdtek szállingózni a pályára.

- Vicky, látom nem késtél. - köszöntött két puszival Cesc.
- Sikerült gyorsan elkészülnöm.
- És milyen csinos vagy ma. - nevetett.
- Haha. - nevettem.
- Jól van megyek inkább futni, mielőtt kinyírsz.
- Azt jól teszed. - nevettem.

Az edzés most is gyorsan eltelt, a többiek hazaindultak, de nekem még maradnom kellett a papírokat intézni. Mire mindennel végeztem már fél 2 volt. Miután hazamentem, Alejával megebédeltünk és beszélgetni kezdtünk. Annyira belemerültem a dolgokba, hogy már fél 5 volt.

- Úristen, nekem készülődnöm kellene, el fogok késni.
- Hova mész?
- Egy üdvözlő buli lesz nekem a csapatnál.
- Én is menni akarok. Kérleeek. - mosolygott rám szépen a húgom.
- Na jó, jöhetsz. De ígérd meg, hogy normális leszek.
- Ígérem. De akkor adj nekem valami szép ruhát és induljunk készülődni.

Sokáig készülődtünk, de azt hiszem az eredmény tökéletes lett. Fél 7-re Alejandra és én is tökéletesen néztünk ki. Alejandra egy sima fekete ruhát viselt, míg én egy fekete swarovski kristályokkal díszített ruhát.






 Fél 7 után nemsokkal el is indultunk Jessiékért. Jessi is nagyon szép volt. Bézs csillogós ruhát viselt. A rendezvény helyszínére pontban fél 8-kor érkeztünk meg ahol helyet foglaltunk majd beszélgettünk, köszöntünk mindenkinek.

- Hölgyeim, fényképeket szeretnék készíteni. - mosolygott ránk egy helyes fotós.
- Rendben, gyertek csajok. - mosolyogtam.

De ekkor hirtelen meglepődtem, hiszen a húgom nem volt sehol.

- Jessi, hol van Aleja? - kérdeztem a barátnőmet.
- Nem tudom, már vagy fél órája lelépett.
- Még is hol lehet? - kérdeztem már elég idegesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése