2012. december 27., csütörtök

3.rész


- Szia Cesc. Nem is tudtam, hogy te is itt leszel. - mosolyogtam a katalánra.
- Jessi hívott.
- És kik lesznek még itt?
- Victor, Jessi te és én.

Amíg én Cesc-el beszélgettem, Jessica hozott nekünk italokat és beindult ez a jó kis baráti este. Nagyon jól elbeszélgettünk, ezen az estén sokkal közelebb kerültem mindhármójukhoz. Sőt most már azt is mondhatom, hogy ilyen rövid idő alatt sikerült elnyerniük a bizalmam. Szerintem ezek egy új barátság kezdetei. Egy örök barátságé. Az este további része is remekül telt, jól elszórakoztunk, beszélgettünk. Este 10 óra környékén pedig már a saját ágyamban feküdtem, hiszen reggel edzés. Elalvás előtt még elintéztem pár dolgot a laptopomon, valamint Skype-on beszéltem a húgommal Alejandrával aki, most éppen Portugáliában nyaral. Éjfélkor kikapcsoltam a laptopot, hiszen reggel 8-kor már kelnem kellett az edzés miatt.


Reggel elég fáradtan ébredtem, ezért a szokásos langyos zuhanyom helyett most a hideg zuhannyal próbálkoztam, bár ez sem segített sokat rajtam. Nagyon nehezen álltam neki a készülődésnek. Egy sima kék farmert és egy fehér bő pólót vettem fel. Egy fekete táskába bedobáltam minden szükséges holmit és már éppen indulni készültem, mikor eszembe jutott, hogy még Cesc-ért is el kell mennem. Kiléptem a kapun és már tárcsázni is kezdem az újdonsült barátomat.

- Halo.
- Szia Cesc, Vicky vagyok.
- Á szia Vicky. Hogy vagy?
- Remekül köszi. Azért hívtalak, hogy most indulok hozzád. De amint sejtem te még csak most keltél. 
- Hát igen, de mire ideérsz kész leszek. Mit szólnál, ha edzés előtt még beugranánk kávézni egyet.
- Remek ötlet, pont kérni akartam. Na nem tartalak fel készülj, 5 perc és ott vagyok.
- Rendben, sietek.

Cesc pontosan egy utcával lakott arrébb, mint én ezért 5 perc után már tényleg ott voltam a háza előtt. Mit is mondott, hogy igyekszik? Hát igen ezt tapasztaltam, negyed órát vártam rá, majd ismét tárcsázni kezdtem és meg sem vártam amíg beleszól.

- Cesc Fabregas, negyedórája várok rád. Ha 2 percen belül nem érsz ide én esküszöm itt hagylak. Rosszabb vagy mint egy lány.
- Nyugi édes, már épp indulni akartam. - bontotta a vonalat.

Amint Cesc beszállt a kocsi egyből elindultunk a kávézóba.

- Na, bemenjünk vagy csak hozzuk el? - kérdezte.
- Szerintem bemehetünk, még csak 9 óra, az edzés 11-től van szóval, ha 10-re odaérünk akkor 1 óra alatt simán elkészülsz.

Bementünk a kávézóba és rendeltünk két kávét, közben nagyon jókat beszélgettünk. Kezdtem egyre közelebb érezni magamat Cesc-hez, még csak pár napja ismerem, de már most remek barátság a miénk, szinte olyan ő nekem mint a bátyám.

- Na és mi újság Sanchezzel? Nekem elmondhatod. - mosolygott.
- Semmi. Csak elmentünk ebédelni és ennyi. Ahogy most veled kávézok.
- Tetszel neki Vicky, elmondta. És szerintem neked is tetszik. - kacsintott.
- Cesc Fabregas. Még csak 2 napja ismersz, de máris sokat tudsz rólam.
- Ismerem én a nőket. Na szóval mesélj csak.
- Na jó tényleg aranyos fiú meg minden.. Csak nem tudom. Mi van, ha nem akar semmit tőlem csak  kihasználni? 
- Ilyen szerelmesnek se láttam még sose. Drágám, köztetek ez szerelem első látásra.

Drága Cesc barátomnak sikerült bogarat ültetnie a fülembe és egész délelőtt ezen gondolkoztam. Pontban 10-kor elindultunk az edzőközpontba, ahova negyed 11-re sikeresen meg is érkeztünk. Az edzés jól telt, bár én végig a Sanchez-es dolgokon agyaltam. Egész edzés alatt annyira aranyosan viselkedett velem, folyamatosan mosolygott rám. Talán mégis igaza van Cesc-nek és szerelmes vagyok belé?
Erre a kérdésre még magam sem tudom a választ, de azt hiszem igen.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése