2012. december 23., vasárnap

1.rész

Sziasztok! Megérkezett az első rész. Remélem tetszeni fog, kérlek írjatok komit is, hogy megtudjam, hogy tetszett nektek az első rész!! :)) Folytatás hamarosan, lehet, hogy már holnap érkezik. :))


Na hát ez a nap is elérkezett. Ez lesz az első napom az F.C. Barcelonánál. Boldogan ébredtem fel, lezuhanyoztam, majd felöltöztem.



Megkerestem a kocsikulcsom és már elindultam. Vezetés közben elgondolkoztam rajta, hogy ez az új életem első napja. Kíváncsi voltam, milyenek lesznek az emberek és, hogy fognak fogadni. 
A szerződéseket már tegnap aláírtam és ma pedig meg fogom tartani életem első edzését a barcelonánál.
Szerencsére közel laktam a Joan Gamper edzőközponthoz így negyedóra kocsikázás után már oda is értem.


Izgatottan szálltam ki a kocsiból és elindultam befelé. Nagyon szép épület volt, már elsőre elnyerte a tetszésemet. A portás üdvözölt, majd elindultam a pályára, ahol egy szőke lány sietett ekilém.
- Szia. Jessica Valdes vagyok, de hívj csak nyugodtan Jessinek. Én vagyok a másodedző, és te vagy Victoria, igazam van?
- Igen, Victoria Martinez örülök, hogy találkoztunk. - köszöntöttem.
Gyere körbevezetlek és bemutatom a többieket. - indultunk el.
Még senki nem volt ott csak egy kopasz srác, feltételeztem, hogy ő kapus, mivel kapuskesztyű volt rajta.
- Drágám, gyere ide. - szólt neki Jessi.
Amint Jessica szólította, egyből rohant hozzánk.
- Szeretném neked bemutatni Victoriát. Ő az új edzőnk. Victoria ő pedig itt a férjem, Victor. Ő a csapatunk kapusa.
- Szia. Victor Valdes, örülök, hogy megismerhetlek.
- Victoria Martinez, de szólíts csak nyugodtan Vickynek. 
- Nézd csak Vicky, ott jönnek a többiek, gyere ismerd meg őket is.
Szép sorban mindenki bemutatkozott, nagyon kedves volt velem mindenki. 
- Na akkor most viszont kezdjük el az edzést, fussatok 10 kört. - szóltam nekik.
Már mindenki javában futott, amikor egy barna hajú, barna szemű srác futott a pálya felé.
- Sanchez ki foglak nyírni! - szólt neki Jessi.
- Bocsi Jess bébi, a gyereket vittem oviba.
- Na haladj, futni te is. Vagyis gyere csak vissza egy picit. Be szeretném neked mutatni Victoriát.
- Ó szia, te szépséges hölgy. Alexis Sanchez vagyok. És mi szél hozott erre mifelénk?
- Helló. Victoria Martinez. És én vagyok az új edző.
- Jajj, ne haragudj ezt nem tudtam. Isten hozott nálunk. Remélem sokáig maradsz.
- Igyekszem majd. Na de most már menj futni.
- Rendben. De edzés után nincs kedved velem eljönni ebédelni.
- Szívesen, de most már irány, a futást nem úszod meg. - nevettem.
- Ajj, pedig arra hajtottam. Na jók legyetek csajok. - indult el.

Az edzés hamar el is telt, most csak egy kis laza edzést tartottunk, az érkezésemre tekintettel, valamint emiatt az esti edzés is elmarad, ez nekik az ajándékom. Holnaptól viszont keményen edzünk, hiszen cél, hogy megnyerjünk minden lehetséges trófeát.
Mikor vége lett az edzésnek, mindenki aranyosan odajött és elköszönt.
- Vicky, este nem lenne kedved átjönni hozzánk egy kicsit?- kérdezte Jessi.
- Szívesen. - válaszoltam.
- Rendben, akkor sms-be elküldöm a címet. - mondta.
- De hát még meg sincs a számom. - nevettem.
- Jajj persze én hülye. - nevetett immár ő is.
Telefonszámot cseréltünk, majd elköszönt és hazaindult.
Amíg Sanchezre vártam kimentem a pálya szélére és leültem gondolkozni. A nagy gondolkozásomból az szakított ki, hogy valaki hirtelen leült mellém.
- Szia Victoria. - mosolygott.
- Maradjunk csak a Vickynél, de egyébként szia Cesc. 
- Na és mesélj valamit magadról Vicky.
- Mire vagy kíváncsi? - kérdeztem.
- Miért pont a foci?
- Kislánykoromtól kezdve mindenki azt sulykolta belém, hogy ne nézzek focit az nem a kislányoknak való, na akkor döntöttem el, hogy megmutatom mindenkinek, hogy márpedig nekem ebben van a jövőm.
- Hűha, ez érdekes kis sztori. - mosolygott.
- Hát igen.
- Na és merre laksz? - kérdezte.
- Itt lakom nem messze, a 3. utcában.
- Én meg a 4.-ben. Reggel nem lenne kedved velem jönni edzésre? - kérdezte.
- Szívesen, de az én kocsimmal. Majd érted megyek.
- Rendben. - mosolygott.
- Na indulhatunk szépséges hölgy? - kérdezte Sanchez.
- Persze, de maradjunk csak a Vickynél. - válaszoltam.
- Szia Cesc, akkor majd reggel. - köszöntem el.
- Szia Vicky. - köszönt el két puszival.
Azzal elindultunk kifelé az edzőközpontból.






2 megjegyzés:

  1. Sziia!
    Nagyon tetszett az első rész, igazán érdekes történet fog ebből kialakulni, mivel izgalmas, hogy női edzője lett a Barcának! Kíváncsi vagyok milyen lesz a kapcsolata Vickynek a játékosokkal leginkább Sanchezzel és Febregassal! Várom a folytatást!
    Puszii :)

    VálaszTörlés
  2. Sziia!
    Örülök neki, hogy tetszik. Igen, én is azért gondoltam erre a női edzős dologra, mert ilyen még nem volt :DD Ma már érkezik a folytatás és abból egy kicsit többet fogsz megtudni.
    Puszii :)

    VálaszTörlés