2012. december 24., hétfő

2.rész

Sziasztok! Meg hoztam a második részt is. Remélem tetszeni fog, majd írjatok komit, mert kíváncsi vagyok a véleményetekre. Puszi: C.

- Hű, nagyon szép étterem. - mosolyogtam.
- Megérdemled, hogy ide hozzalak. 
- És mégis mivel érdemeltem ki? - kérdeztem.
- Azzal, hogy ilyen gyönyörű vagy. - bókolt.
- Ne ezzel akarj nálam bevágódni. - vágtam egy gúnyos mosolyt.

Tényleg nem szerettem, ha valaki csak azért kedveskedett nekem, hogy ezzel bevágódjon nálam. Nagyon szimpatikus volt már elsőre is, de most valahogy elgondolkodtam a szándékain. Mi van, ha csak ki akar használni, hogy jó helye legyen a csapatban? Vagy tényleg tetszenék neki? Hiszen már az első pillanattól kezdve olyan kedves volt velem.. Á, az nem lehet. A férfiak mindig kedvesek, ha valamit el akarnak érni.

- Hé, Vicky most megharagudtál? - szakított ki a gondolataimból.
- Nem, dehogy. Csak elgondolkoztam. 
- Na és mesélj magadról valamit.
- Nem tudok magamról érdekes dolgokat elmondani, majd idővel megismersz. Viszont te mesélj nekem a csapatról egy kicsit.
- A csapat nagyon jó, összhangban vagyunk és igazi baráti társaság a miénk. Ott van például Piqué a mókamester, Cesc aki olyan mintha mindannyiunk apukája lenne, azt hiszem fiatal kora ellenére ő a legérettebb közöttünk. Aztán ott van Victor és Jess. Őket nagyon bírom sokat lógok velük abban a kevés szabadidőmben is. Jessivel szerintem jóban lesztek, nagyon aranyos és őszinte lány.
- Igen, nekem is nagyon szimpatikus. Sőt estére már át is hívott magukhoz.
- Hát ez remek, biztos vagyok benne, hogy megértitek majd egymást. Na és mesélj, hogy tetszett az első munkanapod? - kérdezte.
- Hát nagyon jó volt, remélem könnyen beilleszkedem majd. A csapat nagyon tetszik és a teljesítményetek is bámulatos.
- Egészen biztos vagyok benne.

Az ebéd további része jó hangulatban telt, sokat beszélgettünk még és jobban megismertem Alexist is. Remek fiú, viszont a szándékaival még most sem voltam tisztában. Úgy gondoltam, hogy nem ítélkezem elsőre így benne voltam, hogy jobban megismerjem. Miután megebédeltünk Alexis hazavitt.

- Köszönöm, hogy eljöttél velem, remekül éreztem magam. - mosolygott.
- Én is jól éreztem magam.
- Remélem valamikor megismételjük. 
- Mindenképp.
- Ennek örülök, viszont most rohanok, mert el kell mennem a kisfiamért az óvodába. Szia Vicky.- köszönt el két puszival.
- Szia.- búcsúztam el én is tőle.

Miután elment elindultam befelé, aztán ránéztem az órára ami még csak fél 3-at mutatott. Úgy gondoltam mivel egész délutánra nincs semmi tervem, ezért elmegyek vásárolni egy kicsit unalom űzésképpen. Elindultam a plázába, de előtte még gyorsan beugrottam a Camp Nou-ban lévő irodámba, hogy hazavigyem a papírmunkát. Ezután el is indultam a kedvenc plázám felé. Szerencse, hogy itt barcelonában születtem, így remekül tájékozódtam és a kedvenc plázám is közel volt az új lakásomhoz. Két órát töltöttem vásárlással, ami alatt elég sok új dolgot sikerült beszereznem.













A városban nagy dugó volt, ezért mire hazaértem máris fél 6 volt. Elő kerestem a telefonom, ahol láttam egy üzenetet ami Jessitől jött. Elküldte a címüket és, hogy fél 7-re várnak. Elmentem lezuhanyozni és kerestem egy szép ruhát amiben meg tudok jelenni. Nem akartam túl elegánsat, de még is csinos szerettem volna lenni. Igen, szeretem a sportos ruhákat is és az elegánsat is, ami számomra a legfontosabb, hogy mindig csinos legyek, hiszen mégis csak nő vagyok. Egy fehér toppot vettem fel, rózsaszín magasított derekú szoknyával és egy barna övvel. Hosszú barna hajam megmostam és, hagytam hogy magától száradjon meg így kicsit göndör hatást keltve.














Negyed 7 környékén elindultam és alig vártam, hogy odaérjek és velük legyek, hiszen azt hiszem nagyon jól ki fogok velük jönni, sőt azt hiszem ők a leendő új barátaim.
Pontban fél 7-kor parkoltam le egy gyönyörű ház előtt, ami előtt egy szürke autó állt. 














Kiszálltam az autóból és kaputelefonhoz sétáltam és becsengettem. Pár perccel később már egy gyönyörű ház belsejében álltam.

- Gyönyörű ez a ház Jess. - mosolyogtam.
- Köszönöm szépen, de gyere csak beljebb van egy kis meglepetésem.

Amint beléptem a szobába, tényleg meglepődtem, hiszen úgy tudtam, hogy csak én és ők lesznek itt, de amint megpillantottam Cesc-et rádöbbentem, hogy tévedtem.

- Szia Vicky, nagyon örülök, hogy újra látlak. - köszöntött két puszival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése